torsdag 26 maj 2011

kokad potatis!

Sitter och avnjuter min fatastiska potatis och kyckling salad! Ibörjan saknade jag verkligen kokpotatis, och nu förstår jag varför! Har gått så lång tid utan kokad potatis så jag har helt glömnt bort vad fantastiskt gott det är!

Hör och häpnar fick beröm TVÅ gånger av min värdmamma, om att jag gjorde så god salad (tredje idag som hon inte smakat än), vet dock inte om jag ska ta det som ett hån eller inte, för vem kan inte blanda ihop en salad, men men jag får vara glad för att min matlagning fått beröm, händer somsagt inte alltför ofta! ;)

Fick långledigt i helgen, så tidigt imorgon åker jag mot Boston, till på måndag och träffar Sandra, äntligen! Ska bli så kul att träffa Sandra igen:) Är så glad att jag fick ledigt, helgerna är det ju inte så många kvar av nu..


och fallskärmshoppningen är bokad!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar