måndag 24 januari 2011

5 månader i USA (igår) :)

precis kommit hem från gymmet, låg i soffan och kollade på vänner, så skönt, och övervägde att inte träna idag, men så fick jag ett samtal från sportaffären och sa att mina springskor hade kommit. Så upp ur soffan med sprudlande energi, äntligen köpt nya springskor! Jag bara spang och sprang tänk vad lite nya grejer kan göra!

Helgen har jag mest spenderat åt mitt hår..
börjades i torsdag, färgade håret, gult! I fredags fick jag superpanik och tog färgen som var kvar och satt med silver shampoo! blev lite bättre men kunde fortfarande inte visa mig. Så upp tidigt i lördags, (innan någon skulle få syn på mig)för att få tid hos en frisör, klippte och färgade håret. Hatar både klippnigen och färgningen! Ser ut som jag har en brun/orange färg, och klippnigen ah kan inte ens förklara!

Men förutom det så var helgen bra, var på bio i fredags, med Luisa, "No string attached", rikigt bra! Sen på lördagen träffade jag två nya svenskar, på starbucks. och på söndagen tränade jag och sedan träffade Carolin (svensk) och Luisa för middag!

Är det någon som har nya ipod touch och vet hur skype funkar i den??:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar