fredag 14 januari 2011

Sandra på besök:D

Det går bara länge och längre mellan varje inlägg ser jag, har t.o.m gått så lång tid att jag måste skriva i användarnamn och lösenord varje gång jag går in och ska kolla bloggen! Så får se hur länge jag håller ut=)

Har precis bakat chokladbollar och lyssnat på winnerbäck, lite svenskt tema för mig själv! Det är nämligen ett au pair möte ikväll där man ska ta med något matigt från sitt hemland, tycker det ska bli skitkul. I Kina äter man tex grissklo när man går på bio, alltså som godis! matkulturen är så olika från land till land rätt kul att höra hur stor skillnad det kan vara.

Efter mötet ska jag hämta upp Saaaandra :D ska bli så kul att få träffa henne igen efter 5 månader! Jag är ensam i huset hela helgen, så vi har hela huset för oss själva. Vi båda är lediga på måndag så hon stannar ända till på måndag! kan inte rikigt förstå att vi äntligen ska ses, förut sågt vi varje dag och nu sisådär 140 dagar sedan sist:D (någon som skrev det på facebook så antar att det stämmer).

Har nu fixat lite ledigt så mor och far kan komma:D

nu ska jag åka iväg till mötet, mår dock lite dåligt efter att ha provsmakat lite för många chokladbollar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar