fredag 31 december 2010

Gott Nytt År!

Tar och firar det nya året i NYC, och förhoppningsvis hittar jag Sandra där bland alla miljnoner människor! Får se hur det går. Jag och fyra andra tjejer ska försöka ta oss till time sq, men har hört att det kommer 1,5 miljoner människor dit varje år och att folk började gå dit redan igår. så ja, vi får väl se hur det också går:)

Har ju varit jul också..
Hade en helt okej jul, den 24e gick jag och familjen till kyrkan och sedan ut på middag. Den 25e, morgonen öppnade vi alla paketen, fick; 2 tröjor, springbyxor, 3 filmer, glee skiva, smink, plånbok och 2 halsdukar. Tyckte om allt, känndes som dom verkligen visste vad jag ville ha! :) Efter paketöppnandet gjorde vi frukost tillsammans och sedan bar det av till morföräldrarnas hus. vi åkte hem tidigare än planerat för dom hade hört att det skulle snöa, och det gjorde det också. Så fick inte köra på ett par dagar, fick mer eller mindre tillbringa mina mellandagar i sägen inte nog med, strömmen gick. Vad gör man i ett hus, ensam, utan bil och utan ström? så där låg jag i några antal timmar i sägen och stirrade upp i taket, iskallt! Men nu får jag iaf köra igen!

Nu ska jag snart göra iordning mig för en kväll/natt i NYC!

Gott Nytt År alla underbara människor!

2 kommentarer:

  1. Gott nytt år gullet! :) <3

    SvaraRadera
  2. Gott nytt år, vännen! Hoppas allt är bra med dig annars :) Du är saknad här hemma!

    SvaraRadera