onsdag 8 december 2010

Okej, nu har det hänt lite för mycket...

Sandra min absoult bästa kompis här, har bestämt sig för att åka hem. Efter att ha tillbringat nästan varje dag i 1.5-2 månader, kommer det bli så otroligt tomt/tråkigt utan henne! Vi har kämpat på gymmet varje vardagsmorgon, hängt på starbuck och shoppat lite för mycket, kommer sakna det. Men bara att gå vidare och försöka få upp kontakten med några andra.

Har varit matförgiftad...

Har haft lite jobbig tid, min värdmamma skällde lite på mig (utan anledning!) och nu är det juletider och nyår som jag hade bestämt med sandra, så nu har jag ingen aning om vad som händer? familjen ska bort, jag får följa me dom om jag vill, med vill jag med? sova i morföräldrarnas hus med massa folk i 2-3 nätter?

Den andra svenskan Melinda åkte hem idag...

ja allt är inte såå bra just nu.

Men såklart inte bara dåligt, var tex med Sandra till NYC i helgen. Vi besökte svenska kyrkan, fikade svensk fika:) Vi ska även åka dit på lördag, vi tänkte åka lite skridskor i centrel park. Och jag ska träffa Sara Gård:D som förhoppningsvis har med sig lite mjukost! Och på söndag åker vi till ikea och till en superstor outlet. Efter det ska jag på en "hejdå" middag för Elin.


"everybody leaves" peyton sawyer

1 kommentar:

  1. Fy vad tråkigt att det inte går som du vill just nu. Men kämpa på! Det kommer säkert kännas bättre snart :) Men varför fick du skäll? :O
    Kram på dig! ♥

    SvaraRadera