tisdag 30 november 2010

100 days in the US

Blev shopping hela helgen lång, men nu har jag äntligen en vinderjacka, vinterskor och massa annat smått och gott. Hann även med lite bowling efter lördagens shopping och träffade några nya au pairer. Efter söndagens shopping med Sandra blev det väggklättring, riktigt kul att klättravägg, har alltid velat prova, dock mycket läskigare än jag trodde. Efter att ha shoppat i fryra dagar irad är jag trött på julmusik, inte ens december och det spelas bara julmusik.. i alla affärer, i alla reklamer!

Såg förresten att en som jag åkte hit med skrev "100 dagar i USA idag" så antar att jag varit i USA i 100 dagar idag:)

Nu måste jag dra, ska iväg och köra Taylor till någon fin middag och efter det är jag klar för dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar