torsdag 11 november 2010

mera liv

känner att denna bloggen dör ut snart, så får väcka lite liv i den..

Helgen spenderades i Jersey shore med fem andra tyskar, i ett starndhus. Riktigt fint ställe. Besökte Antlatic city också, såå fint kan bara tänka mig hur stället ser ut på sommaren. (kanske lägger ut lite bilder.. någon gång) Tänk er att ha ett trevånings strandhus vid atlanten!

Denna helgen blir det au pair möte, hejdå middag för Jhovana och Ikea med Sandra. Och lite shoping får jag klämma in också. Har hört att det ska finnas en svensk mat avdelning på Ikea men bla svensk OST så jag saknar det, men dom har tydligen ingen osthyvel, hur är detta möjligt, så kan någon vänlig människa skicka en på posten?

Nu väntar jag på att köra Taylor till kyrkan för att sedan ta en starbucks dejt med sandra och planera en resa till phiadelphia, som vi har försökt gjort i en vecka nu men vi lyckas skjuta upp det hela tiden. Sandra har nu skaffat gymkort, skitbra så att vi kan åka och träna tillsammans,så vi var där tidigare idag. Kunde dock bara gå/springa har sådan sjuk träningsvärk, kan knapt resa mig upp efter jag suttit ett tag. Man brukar säga att det är rätt skönt, men det här tar priset!

Nu ska jag koka lite ris.. pusshej!

1 kommentar:

  1. Va?! Ingen osthyvel? Hur gör dom då? Kram på dig :)

    SvaraRadera