måndag 1 november 2010

Igår var det halloween, så jag, Lara och Krestin åkte till NYC och mötte 4 andra tyskar (alla är tyskar) kan inte säga att jag gillade läget så mycket med 6 tyskar, som började prata tyska rätt ofta, och såklart tog vi oss till en tysk resturang! Aja så farligt var det inte, vi åkte dit för en halloweenparad, en grej av 100 (eller om det var 1000) som man måste göra innan man dör. Har aldrig sett så mycket folk, vi skulle ta oss från paraden till närmsta subway, men vissa stunder kunde vi inte röra oss, det gick inte ens farmåt, tog oss två timmar, fatta vad mkt folk! men paraden var iaf kul att se.

På lördagen, träffade jag Sandra (svensk tjej som nyss flyttat hit) vi tänkte att vi skulle gå på bio, en skräckfilm tyckte vi passade bra för dagen, så vi tog saw 3D. Det är det vidrigaste jag varit med om, efter 10 minuter började vi skämta om att vi skulle åka hem, efter yttligare 10 minuter satt vi i bilen påväg hem igen! Det tog längre tid för oss att hitta bion än att se själva filmen, men vi hade kul ändå:)

Imorgon ska jag och Lara prova på ett nytt pass på gymmet, kl 9 på morgonen hoppas våra planer fortfarande är aktuella då! Efter det ska jag luncha med sandra, och planera en tripp, som vi inte vet vart den bär oss än.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar