söndag 14 november 2010

how awesome..

Vi hade letat och letat men ingen osthyvel funnen, vi började tappa hoppet. till Sandra kriker "här finns dom" kan inte beskriva lyckoruset. Kände mig som ett barn, så glad och så lycklig över att se en osthyvel! Lite senare tar vi oss till paradiset där det fanns ost, marabo, knäckebröd, gräddsås, julmust, och lite annat smått och gått. Åt även köttbullar och mos i resturangen, inte så gott som mammas såklart, men ändå man kan ju inte kräva det. Efter Ikea tog vi oss vidare till ett outllet sjukt stort, vi letade parkering eller snarare sloggs om parkeringar. Kan inte beskriva vi åkte runt i ca 20 min följde folk som såg ut att åka från parkeringen, men det var samtidigt 5 andra bilar som följde personen så vi hann aldrig med att ta den lediga parkeringen, helt sjukt parkeringen var så stor! tillslut åkte vi och parkerade på andra sidan vägen vid en resturang.

superbra dag som avslutas med att min vfamilj smakar på den fantastiska chokladen och de älskar den såklart.

Oj glömde nästan säga att vi träffade Margot Wallström! Sandra säger till mig "ser inte det ut som M.W?" vi gick vi förbi henne och hörde att hon pratade svenska, lite senare går vi farm och frågar om det är hon, och ja det var det. hon shopade lite grejer till sin lägenhet i nyc.

Nu ska jag sova, längtar till frukosten när jag äntligen ska få äta prästost <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar