tisdag 16 november 2010

lovely day

Idag har jag och Sandra gjort stora framsteg i köket. På våran förmiddags rast gjorde vi fiberbröd, en förpackning som vi hade köpt på ikea. Kan inte rikihgt beskriva kännslan av att äta rikigt bröd och riktig ost.

Efter brödbakandet hämtade jag Taylor på skolan, vi åkte och gjorde manikyr. Har så vackra naglar att jag inte rikigt vill använda mina händer. När vi kom hem kom Sandra tillbaka, vi skulle bjuda på köttbullar, potatis och gräddsås. Taylor hade inte ens provat koktpotatas, hur är det möjligt? dem verka iaf gilla maten! men jag och sandra var lite besvikna på köttbullarna, de var så mjuka på något underligt sätt. Vi hade iaf en jättabra middag med familjen, mamman var dock inte hemma. Efter middagen drog jag ocg snadra till gymmet, och nu ska jag lägga mig:)

1 kommentar:

  1. "Efter brödbakandet hämtade jag Taylor på skolan, vi åkte och gjorde manikyr. Har så vackra naglar att jag inte rikigt vill använda mina händer" Att du skulle skriva ut en sådan här mening trodde jag inte, men jag älskar det :D Internet kommer till lägenheten på Fredag på RIKTIGT den här gången hoppas jag, så då kan vi prata hur myyyycket som helst! Saknar dig Sanna! <3 // Andrea

    SvaraRadera