lördag 13 november 2010

Kom nyss hem från att varit i ett köpcentrum med Jhovana och xinea, och ska nu göra iordning mig för en hejdå middag för Jhovana som nu är klar med sitt år i new jersey. Alla jag ska ut med idag är över 21, lagomt kul att behöva åka hem när alla andra fortsätter sin färd.

Igår var det ett au pair möte om internetsäkerhet, man ska alltså inte prata med främlingar online och inte heller träffa människor man pratat med online. Det är heller inte bra att prata med främlingar. Klart att allt stämmer men det är ju oumkomligt i ett främmande land, kul om jag inte skulle prata med främlingar eller inte få träffa folk jag kommit ikontakt med online, skulle innebära ett år i mitt rum. Jag har nog träffat mer än 90% av mina vänner här online.

Efter mötet träffade jag en svensk tjej, Elin (som kontaktade mig online) jättetrevlig tjej. Vi gick och åt sushi, skulle tagit en bio också men blev påtok försent så det enda stället vi kunde gå till var dunken donalds, så dit gick vi och tog varm choklad:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar