torsdag 18 november 2010

Times Like These

James Blunt har kommit ut med tre nya låtar, så sitter nu och lyssnar igenom dom. sitter själv på starbuck med datorn, musik och te. väntar dock på Dagmara, en tjej som jag träffade i min engelska kurs. Sandra och en annan tjej kommer nog lite senare också. Om jag vore hemma skulle jag förmodligen aldrig åka tidigare till ett ställe för att sitta själv, skulle antagligen tycka det vore alltför pinsamt att sitta själv, fundera på vad andra skulle tänka om en. Har t.o.m tänkt på att i alla filmer/serier att folk går och sätter säg själva, och tänkt för mig själv "så skulle jag aldrig göra". Men här är det på ett annat sätt svårt att förklara men har iaf inga problem med det, tycker bara det är skönt. Jag som jobbar med jobbiga och skrikande ungar hela dagarna, är det skönt att varva ner för mig själv, utanför huset!

Innan jag åkte iväg skulle jag aldrig kunna tänka mig att koktpotatis skulle vara sådan lyx. Till lunch tog jag lite rester, koktpotatis och gräddsås.. underbart!

Nu kommer Dagmara så måste sluta annars hade jag såklart skrivit mycket, mycket mer.
låtarna verkar bra!

1 kommentar:

  1. Haha, jag hörde James Blunts nya låtar härom dagen och tänkte att jag var tvungen att tipsa dig! :) sedan kan jag även intyga att man behöver inte flytta till USA för att kunna sätta sig på ett fik ensam med en laptop, det kan man göra i Jessheim med :D / Andrea

    SvaraRadera