måndag 20 december 2010

Svaret är: min bästa väns bröllop. Fast tycker svaret "sanna i usa" var snäppet bättre.

Idag har jag provat yoga för första gången, har nog aldrig kännt mig så ovig, fick kramp lite här och där. Men det var ändå helt okej så ska nog återvända någon gång, är ju julstängt nästa vecka. Helt sjukt att det redan är jul.

När jag kom hem fick jag en trevlig överaskning, nämligen ett stort paket på posten, av min kära mor och far. Fick 5 marabou chokladkakor (ska faktiskt dela med mig till vfamiljen), bh & trosa, sportbh och mjukost!:)

Slutade redan vid 4 tiden idag, men har ingen bil eftersom systern är hemma och hon har förtur till bilen, så det blir nog att jag stannar hemma hela kvällen. har som sagt lite choklad att äta, så for nog bli tven/datorn hela kvällen:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar