måndag 13 december 2010

you can do it

Har nu sagt Hejdå till två svenskar, på två dagar. Det innebär, inga svenskar kvar!

Kommer bli så tråkigt utan Sandra, vem ska jag åka till gymmet med? vem ska jag åka till starbucks med och vem ska jag kolla på vänner med?

Just nu sitter jag i en kall bil efter att ha kört runt i new jerseys gator i 1.5 timme har jag nu 1.5 timme kvar i bilen att vänta på Taylor som har vollyboll träning. träningen är så långt bort så jag åker inte hem. Slog in starbucks på gpsen, men ingen starbucks dit jag åkte iaf, så efter att ha yrat runt i 1.5 timme var jag så trött på att köra så åkte till träningen och sitter nu här och väntar istället. som tur är tog jag med datorn, så kan surfa från bilen.

2 kommentarer:

  1. Du får försöka ta kontakt med någon mer så du inte blir så ensam. Är det ingen mer som du brukar umgås med?
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Jo då det är flera men ingen som jag trivs lika bra med, som med Sandra, men får ta kontakt med fler:) Kram

    SvaraRadera