söndag 29 augusti 2010

Har precis kommit hem från mitt livs första baseballs match, det var precis som på TV med en stor cola, hamburgare och pomfritt. Ganska seg sport men ändå kul att se. Har även varit i kyrkan idag med familjen, det var så annorlunda från en svensk kyrka. Det var mer som en konsert, det var ett helt band som sjöng mest hela tiden, rätt bra faktiskt.

Igår var jag, Tayler och hennes kompisar ut och åt och sen gick vi på bio, vampires suck den var så dålig! Före bion åkte vi till ett gym som familjen är medlem i, det var såå stort. Det är en varsin tv på alla rullband och på alla olika springmaskiner och det är två olika pooler/simbassänger, och massa andra grejer. Till detta gym kommer jag få gå till gratis!

Imorgon börjar min första arbetsdag, hoppas det går bra:)

3 kommentarer:

  1. Låter som du har det riktigt bra. Skönt nu kan jag äntligen andas ut lite. Vet inte varför men jag har allt varit lite nervös för dig skull. Måste skypa snart!

    SvaraRadera
  2. åh herregud vad det där gymmet lät härligt! Du kanske inte kommer gå upp dom där 10 kilona som alla säger att man gör när man flyttar till USA ändå då ;) men det låter ju som att du har det bra hittills iaf, de är härligt att höra :)
    Lycka till imorgon/idag, eller hur fan de nu blir :P Puss!

    SvaraRadera
  3. Du lever verkligen det amerikanska livet nu du! haha :) Lycka till på första dagen på jobbet :) Kram

    SvaraRadera