fredag 27 augusti 2010

Igår var vi i NYC med skolan, det är nog det häftigaste jag någonsin varit med om. Allt var som på film, de gula taxibilarna och de höga byggnaderna. Först åkte vi en buss runt om, sen tog vi en båttur och till sist var vi på top of the rock, 67.e våningen, det var en wow kännsla utöver det vanliga. Har aldrig varit med om något som kan jämföras med det tror jag? Kommer nog återvända till staden några gånger under året:)

Idag runt 12 tiden kom jag till familjen, huset är mer än fantastiskt. När jag tänker efter tror jag aldrig att jag varit inne i något finare och större hus? Har bara träffat mamman och dottern än sålänge pappan jobbar fortfarande. Verkar trevliga än sålänge iaf:) Var nyss ute med mamman och körde runt lite, lite annorlunda körning, men hoppas att jag snart kommer in i det, men det är biler överallt! Pappan slutar snart så då ska vi gå ut och äta i närheten.

Skypade med Angelica förut, första samtalet hemifrån, det var så kul:) Så fixa skype nu och var online så jag kan ringa er när jag är ledig, om ni vill prata och gå husesyn:)

1 kommentar:

  1. Wohoo, uppdatering! :D
    Åh vad avundsjuk jag blir, jag vill med se NYC :P Vad roligt att du har träffat en del av familjen. Antar att du har träffat pappan nu också och hoppas han var lika trevliga som mamman och dottern :)
    Jag ska skaffa skype med en gång! :)
    Ha det bra :)

    SvaraRadera