måndag 25 oktober 2010

Idag är det måndag, en speciell måndag för just nu sitter Sandra på flyget påväg till USA! Inga superroliga dagar som väntar henne på skolan, men på fredag kommer hon till Boston, lääängtar tills vi ses:)

Lite om helgen: Fredag till lördag sov jag över hos Lara, för att på lördagen jobba tillsammans med henne, vi passade hennes två barn och deras två kusiner. I 10 timmar lekte vi med 4 småbarn, vi var mer än döda kl 7 på kvällen! Men vi tog våra få krafter som var kvar till en träff på starbucks, där jag bla träffade en svensk tjej som nyss flyttat hit.
Igår kom jag äntligen iväg till six flags, en nöjespark med massor av karuseller. Otroligt fint väder, mellan 25-30 grader. Åkte dit med en tysk, en kines och en svensk (så kul att träffa en svensk). Jag fick äran att köra, min värdmamma sa ja mot sin vilja, men det gick bra, lite ovant att köra 5 filigt med avfareter åt alla hål. Parken var iaf super, lite väl mkt folk men.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar