torsdag 21 oktober 2010

Kanske dags för lite uppdatering...

Idag har jag tvättat Taylors kläder i 7 timmar och jag är inte klar än, men snart.
Innan tvättandet startade,åkte jag och mamman iväg kl 8 för att hämta pappa på sjukhuset, han opererade sin nacke igår. Jag beundrar den människan så otroligt mycket på alla sätt och vis, alltid glad ( fast att han jobbar dag och natt, sover 3 h natten) så inte är det något fel på honom dagen efter en operation! Han ska tom försöka jobba imorgon.

Igår tog min engelskakurs slut, kan inte svara på om jag gillade den eller inte. Lite enformig kurs, men lärde mig väl lite nytta, träffade en heldel trevliga prickar, som ska träffas för en frukost imorgon.

Imorgon har jag varit i familjen i 8 veckar, 2 månader, hur snabbt har inte det gått? Har en liten undran, jag och mamma diskuterade det på skypen förut, det har gått åtta veckor, två månader, men inte om man räknar efter datum. Så ska man räkna efter veckor eller efter datum?

Från det ena till det andra, jag har inte sett så många poliser/polisbilar i hela mitt liv som jag har gjort under dom här två månaderna. Ser man en polisbil i veckan i säffle? Här ser man minst 5 om dagen.

Nu somnar jag snart, om jag tänker efter så har jag jobbat i över 12 timmar idag, kan inte säga att det är jobaigt att köra bil,tvätta och laga mat, men ändå jag är trött!

1 kommentar:

  1. Haha! Måste ju säga att jag anser att man ej kan säga att 4 veckor är lika med 1 månad. Det skulle nämligen innebära att vi endast hade 48 veckor på ett år. Var bara tvungen att vara lite "storasyster besserwisser". :) PUSS

    SvaraRadera