torsdag 14 oktober 2010

Idag fyller Taylor sweetsixteen! Hon hade kalaset i söndags, vi var ca.25 st som åkte iväg till en resturang med massa massa mat, sedan kom alla hennes kompisar med hem och sovöver. Det var columbusday i måndags så dom var lediga från skolan. Imorgon tror jag hon ska få min prisent, tänkte att hon och jag ska göra manikyr tillsammans.

I helgen kommer jag ha huset för mig själv, det är öppethus på Taylors storasysters collage så familjen ska åka dit. Tror jag och Lara kommer tillbringa helgen här med serier och mys. hoppasdes på att hoppa fallskärm i helgen men ser ut som att vädret kommer att förhindra det tyvärr!

Saknar att träna, vill spela fotboll och nu börjar inomhussesongen, finns det något roligare? nee..
Men jag och Lara tänkte prova basket på gymmet, inget jag har gillat förut men bättre än dans hoppas jag:)

1 kommentar:

  1. hej sanna! den 7:e december åker jag till new york!! :) hoppas du kan komma in till stan nån dag då så vi kan ses, åker hem den 16:e igen :) den 30:e oktober har vi avslutning med laget, då kommer vi tänka allihopa på dig och äta extra mycket tacos för dig! ha de bäst, vi hörs! MVH Sara ;)

    SvaraRadera