onsdag 6 oktober 2010

polis, polis potatisgris

En mycket bra dag, hade varit i skolan, sprungit, blivit frisk och var på allmänt bra humör. Sjöng med i musiken i blien påväg till Taylors vollybollmatch, och där där stod en polis! Paniken kom, saktade ner och hoppades att jag hann sakta ner i tid, men icke, ser hur polisbilen kör efter mig och sätter på plåljusen! Ser framför mig hur mitt år i usa tarslut, svänger av vägen och vevar ner rutan, panik, hade ingen aning om hur fort jag hade kört. Ser hur ond polisens blick är, men han säger till mig "du hade speed 39 och det är 35, men jag kommer låta dej gå för den här gången för jag måste åka och ta en annan" phuu! Fortsätte färden till matchen skakande.

5 kommentarer:

  1. Haha jag vet hur det känns! :) Dock hade inte jag samma tur... puss Johanna (syster)

    SvaraRadera
  2. vilken jävla tur du har gumman! :D
    /Angie

    SvaraRadera
  3. haha, nej fy fan vad rädd jag hade vart! tur att det gick bra iaf :) Puss Marielle

    SvaraRadera
  4. Lääskigt! Tur att det gick bra iaf :)

    SvaraRadera
  5. HALLÅ SANNAPANNA!! Glöm inte bort att du har en blogg!!!

    SvaraRadera