fredag 10 september 2010

Dance so good

Äntligen fungerar spotify!! Den fungerade inte fört så trodde inte att det gick här, men nu fungerar det så lycklig:)

Jag försöker faktiskt skriva så mycket jag kan, men det här är inte rikitgt min grej, och du johanna (syster) varför är du aldrig inne på skype? Ni är oerhört dåliga på att vara online på min lediga tid! Bara mor och far som är duktiga på den saken.

Har precis gjort klart mina morgon sysselsättingar så är nu ledig till 12 tiden då min LCC ( kontaktperson) kommer hit och ska prata med mig och mamman. Tills dess ska jag försöka bestämma mig om vilken kurs jag vill läsa, om inte det redan är försent dom kanske redan har startat? Sen idag vet jag inte vad som händer. Imorgon ska jag jobba för att föräldrarna ska bort. På söndag är det ett au pair möte i new york, mitt första så vet inte riktigt vad man gör än, men vet iaf att vi kommer få egen tid i staden.

Igår åkte jag och Jhovana iväg för att klippa oss. Vi åkte till staden bredvid och gick runt och kollade efter lediga tider, jag skulle ha både klipp-och slingtid. Jag väntade med att göra detta tills jag hade kommit hit för att jag hade hört att det var billigare här, men icke! Har aldrig varit med om något liknande, vi gick runt och frågade på flera ställen och endast slingor till mitt lillalilla hår skulle kosta $120. Det var inte rikigt läge för det så fick nöja mig med endast klippning, får se om jag kan köpa egen färg, för det måste göras snart.

Så lycklig för att spotify fungerar, kan inte sluta lyssna på "dance so good"
Ska försöka lägga in lite bilder nu snart!

2 kommentarer:

  1. Haha, SORRY Sanna.. :O Eventuellt skulle priserna kunna skilja sig stater emellan, vilket jag inte riktigt hade i åtanke. ;) och vad vore livet utan spotify? :) puss/johanna

    SvaraRadera
  2. Gud va härligt det ser ut på bilderna! Får mig atr längata ännu mer till du och jag ska göra New York, haha! Inte allt för länge kvar nu! :D pusss på dig hjärtat! :)

    SvaraRadera