måndag 13 september 2010

Lite sällskap

Precis kollat på andra delan av lite sällskap, så underbart! Sitter och skrattar högt med mig själv. Har ni sett det, vad tycker ni?:)

Igår var jag i New York för ett au pair möte/lek, men jag och fyra andra tjejer som åkte tillsammans kom försent så vi hann inte vara med i leken, pga att en av tjejerna inte kunde köpa biljett på tåget, hon var tvungen att ha en biljett i handen? Mycket konstigt.
Resan var alltå inte så lyckad, men ändå kul att träffa några andra au pairer och att besöka staden.

Är nu ensham hemma och det blev ett fruktansvärt oväder, regn och åska! Vet inte rikdigt vad jag ska göra, för dom har lite olika uttag, med sladdar man skruvar fast, ska jag skruva loss dom eller??

Ikväll ska jag till den mexicanska tjejen, Jhovana och vi ska antigen ta en engelska kurs eller kolla på film, får se vad det blir. Imorgon får jag försöka ta mig till staden bredvid och förhoppningsvis få göra ett engelska test för en kommande kurs. Det är egentligen försent för att anmäla sig men hoppas på att det finns en plats kvar!

1 kommentar:

  1. Du är inte den enda som skrattar åt lite sällskap! Så pinsamt! :D uuuusch, kommer inte våga säga att jag kommer från säffle när jag träffar folk, typ på flygplatsen när jag ska åka, haha! :P Så det blir engelskakurs för dig? Fanns det mycket att välja på eller? =) pusss <3

    SvaraRadera