fredag 3 september 2010

Idag har jag varit hos familjen en vecka av 52!



Igår träffase jag en jättetrevligt tjej, vi var på starbucks dit alla au pairer går tydligen. Kanske ska träffa henna igen imorgon. Idag är en tvätta- tjejens- kläder- dag, inte så kul med andra ord. Men ikväll kanske jag ska ut och äta middag med en annan tjej från mendham:)



Igår skulle jag åka till det fantastiska gymmet, så jag tog på mig en träningströja och ett par kortbyxor, sätte på gpsen och körde iväg, men gps visade bara till 40 och jag skulle till 140 och det hade jag ingen koll på så jag hittade inte gymmet, tyckte det var lite pinsamt för att jag hade kört fel dagen innan till ett annat ställe, så jag kunde inte bara åka hem. Tog mig en sväng på stan iatället, ca 5 butiker, utav en var en smyckesbutik, jag går in och ser hur fint allt ser ut, jag fortsätter kolla vidare och blir lite exalterad . Lite senare frågar expiditen mig om jag kollar efter något speciellt, jag svarar "ja, en klocka" (vet inte varför det bara kom ur mig) Då får jag som svar: "okej, vi har några klockor här borta för halvapriset" så gor hon in i till sitt kontor och tar farm några klockar. Med andra ord var jag nog lite fel person på lite fel plats!

Skrev det här igår men glömde publicera det.

Nu är jag på rätt dag, ett stort grattis till Josefine Molinder som fyller 18 idag! Hoppas ni får det kanon hos henne och festa lite för mig också:)

Kan ni vara online på skypen lite oftare tack, har nu varit och fixat så att ni hör mig bättre.
Jag har nu fått ett am, numer mamman sa att de va för dyrt att ringa hem men sms tror jag är okej, ni kan prova om ni vill på 973-738-0949:)

Det är några som håller på att flytta in i huset bredvid, ska jag göra som Bree och gå över med ny bakadbröd och presentera mig kanske?

Nu får jag gå, ska ut på middag med ett par tjejer snart:)

Ps. nu kan ni inte klaga på kort inlägg! Ds.

3 kommentarer:

  1. Långt inlägg, vad roligt :) Tycker verkligen du ska gå över till grannen med nybakat bröd, kör på det! ;)
    Jag glömmer logga in på skype när jag sitter vid datorn, ska bli bättre på det :) KRAM!

    SvaraRadera
  2. Kul att du fortfarande skriver:D Men kan tyvärr inte gå in på skype när vi inte har internet i lägenheten.. :( Känns dumt att sitta på Burger king och prata med en skärm.. men så fort vi skaffat de så får vi prata :D pusss gullet/ angie

    SvaraRadera
  3. Håller med föregående talare om att det är jätteroligt att du uppdaterar din blogg. :) Ska fixa tillbaka Skype på min dator, men minnet är fullt så måste rensa först! :O Jag hoppas verkligen att du gjorde en Bree, Sanna! Det vore så kul! :D Puss/Johanna

    SvaraRadera