fredag 24 september 2010

slitsam dag idag? Jobbat mindre än två timmar och det var mellan 6.20-8.00. Så har spenderat dagen med Lara, en tjej från tyskland som kom för 2 veckor sedan och bor nu i samma stad som mig. Tog även en ny klass idag på gymmet, kickboxning. Det var inte heller riktigt vad jag hade tänkt mig, inte lika illa som sist men ändå mil från bra. Hur kommer det sig att jag har armarna högst upp när alla andra har dem längst ner? det här med gruppträning när alla ska göra samma sak samtidigt till musik är nog inte riktigt min grej.

Vädret forsätter vara fantastiskt, ca 25-30 grader. Jag svettas så jag inte vet vart jag ska tavägen och familjen har stänk av a/c i huset. Hoppas det blir lika fint imorgon för då ska nog jag och Lara till NYC:)

Nu ska jag åka och hämta upp Lara och några till, för att äta sushi i Morristown och sedan se easy A på bio.

Har förövrigt varit i familjen i en månad idag! 1/12 del gjord?

1 kommentar:

  1. Hallåj :) Var ett tag sen jag kommenterade nu. Låter som du har det bra :) Redan 1 månad, herregud vad tiden går fort. Snart är du hemma igen! ;) Var det gott med sushi? Har aldrig provat men skulle vilja :) Ha det bra! Kram

    SvaraRadera