onsdag 1 september 2010

Här är klockan snart 00.00 rekord för mig, brukar somna vid 22 tiden, men idag har jag faktiskt träffat lite folk. En tjej från sverige som jag fått kontakt med via facebook, och några kompisar till henne träffades på starbrucks. Fick köra lite mer än en halvtimme för att komma dit och sen hem, så en timme i bilen för att träffa dom i två timmar kanske inte är det mest optimala, men det var kul att komma ut lite. Imorgon kanske jag ska träffa en tjej från mexico som bor i samma stad iaf.

Kul att ni kometerar, ett extra plus till Alex!:) Vad är det din blogg heter och vad heter eran norge blogg glömde kopiera den! Nu ska jag lägga mig, ha det bra:)

4 kommentarer:

  1. Jag blir lika imponerad varje gång jag ser att du uppdaterar din blogg, trodde nästan du skulle lagt av med bloggandet vid detta laget! (; men keep up the good work! :D Skönt att träffa lite fler au pairer, kan jag tänka mig och på starbucks dessutom, inte fel! :D pusss!

    SvaraRadera
  2. Vad kul att du träffat lie folk, blir nog lätt lite ensamt och tråkigt annars kanske.
    Det är klart jag kommenterar, känns som det är enda kontakten vi får genom bloggen nu nästan ju :)
    Min blogg är anndreasson.blogg.se. Sen måste man fylla i både användarnamn och lösenord för att kunna se den, de är alex båda två.
    Kraam!

    SvaraRadera
  3. (Jag svarar på din kommentar i min blogg här)

    Aaw vad söt du är Sanna! Jag ser alla kommentarer men måste bara godkänna dom innan de publiceras på bloggen, så det är bara att kommentera :) Hoppas du har det bra! :)

    SvaraRadera
  4. Våran norgeblogg heter aeainorge.blogg.se =) Va roligt att du börjar träffa lite nya människor, de flesta ganska annorlunda än oss svenskar antar jag? Jag väntar med spänning på en fortsättning =) Puss!

    SvaraRadera